Vive y deja vivir

Vive y deja vivir
El Mundo mi hogar.

diumenge, 26 d’octubre del 2008

Introducció

Quan una persona té la necessitat de dir, comunicar-se amb la resta del mon, explicar com és el que l’envolta etc.. la tecnologia és una gran eina, i una d’elles és el bloc.

Quan vaig plantejar-me la creació d’aquest bloc, és per el fet de que al haver triat treballar per els demes fen política, defensant les seves necessitats, és quan te n’adones de que tens moltes coses que explicar, i més quan beus que moltes de les vagades no coincideixes amb el govern de torn, o potser és que tinc una vicio diferent de com portar a terme les diferents actuacions, i/o prioritats per millorar el benestar de les persones.

També, per la meva professió amb l’àmbit del comerç tradicional, tinc relació amb les persones i aquestes son els missatgers millors per poder captar les inquietuds d’aquestes i les seves necessitats de cada una d’elles, però no sempre és fàcil transformar les necessitats individuals amb col·lectives i a la vegada s’ha de aconseguir que sigui una proposta en un ple municipal.

Amb aquesta introducció del meu bloc segur que entendreu de que anirà el seu contingut, intentaré fer dos apartats diferenciats comerç i política, però tots sabem que pot ser mol be un bloc on el seu fort serà la política.

Espero que les meves reflexions convertides amb escrits en aquest bloc aportin respostes, i també pretenc es que sigui un espai on els lectors puguin expressà tot el que creguin convenient.
Gracies.